وزیر اقتصاد از اجرایی شدن وعده بازگشت مالیات و عوارض ارزش افزوده شرکت‌ها به استان‌ها خبر داد و گفت: منابع ۳۵۰۰ شرکت با بیش از ۶.۵ هزار میلیارد تومان به همان استان باز می‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه بر اجرایی شدن طرح‌های مختلف همکاری فی‌مابین به‌ویژه در حوزه ترانزیت و انرژی تأکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به توافقات حاصل از سفر اردیبهشت ماه خود به دمشق، بر اجرایی شدن کامل توافقات صورت گرفته در این سفر به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
رئیس پلیس راهور از اجرایی شدن کروکی الکترونیک در عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد و گفت: راه حل تصادفات و خسارات ساختگی اجرایی شدن کامل کروکی‌های الکترونیک است.
عضو شورای شهر تهران گفت:پس از تایید فرمانداری بهای بلیت مترو باید کاهش یابد.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
آنچه اهمیت این سفر را مضاعف می‌کند، انتشار برخی اخبار از آزادسازی درآمدهای بلوکه‌شده ایران در دو کشور کره‌جنوبی و عراق است که در صورت اجرایی شدن می‌تواند فضا را در روابط ایران و غرب تلطیف کند و زمینه‌ای برای بازگشت مجدد طرفین به میز مذاکرات باشد.
یکی از بندهای قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی، بعد از تشکیل جلسه شورای عالی صنایع دریایی (۱۹ اردیبهشت)، اجرایی می‌شود.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت طرح پلاک سوم گفت: در حال حاضر نرم‌افزار آماده است و حتی چیپ هم خریداری شده است.
رئیس جمهور گفت: اگر مصوبات و تصمیمات سفر چین اجرایی و عملیاتی شود حتماً گشایش‌های بسیاری در اقتصاد و تجارت در ارتباط با چین ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به پکن گفت: ایران مواضع و ارتباطات مشترکی با چین دارد که متاسفانه تا به امروز در جهت ارتقای اقتصادی و تجاری استفاده نشده است.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.
داور بازنشسته یوفا ایده‌ای جذاب برای پایان مشکلات داوری در بازی‌های بزرگ ارائه کرده است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در عمان ضرورت ارتقا همکاری‌ها و اجرایی شدن توافقات میان دو کشور بخصوص در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.
دومین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه برگزار و مقرر شد ۵کارگروه در این رابطه تشکیل شود.
مجید عشقی در نامه‌ای به رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خواستار اجرای مصوبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ و ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ شورای عالی بورس در راستای معافیت مالیاتی کارمزد اعطایی به مشتریان کارگزاری ها شد.
ز نگاه ایران تا روز «آغاز توافق» می‌بایست تمام مسائل پادمانی حل‌وفصل شود. در این چارچوب آژانس و ایران یک ماه یا اندکی بیشتر احتمالا زمان خواهند داشت این مسائل را میان خود حل کنند؛ در غیر این صورت رویکرد قطعی ایران عدم بازگشت به توافق یا در ایدئال‌ترین وضعیت، عدم اجرایی برخی تعهدات است.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام، اجرایی شدن سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و توسعه و تبدیل صنعت گردشگری به عنوان یکی از پیشران‌های رونق اقتصادی را بررسی کردند.
شیراز - استاندار فارس گفت: ۱۱۰ طرح از ۱۴۲ طرح مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: یکپارچه‌سازی سامانه‌های الکترونیک از موارد ضروری و تکلیف قانونی دستگاه‌های ذی‌ربط است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.
رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص گفت: از زمان اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، تولد بیماران تالاسمی افزایش داشته است. افزایش نجومی قیمت دارو‌های بیماران ام اس، دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی و سرطان، وضعیت را برای این بیماران بسیار بد کرده و طرح جدید دارویار هم دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش قانون رتبه بندی معلمان را فرصتی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت، صلاحیت‌های معلمی و معیشت معلمان دانست و بر اهمیت اجرای دقیق رتبه بندی معلمان از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تاکید کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب نهایی آئین نامه رتبه بندی در دولت و رفع ایرادهایی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس به آن گرفته شده بود، روند اجرایی شدن این قانون شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ